Σελίδες αφιερωμένες στα μαθήματα που προσφέρει το σχολείο, με την επιμέλεια των καθηγητών που τα διδάσκουν.



συγκεντρωτικά τα τελευταία άρθρα όλων των μαθημάτων

  • Δειγματική διδασκαλία στα μαθηματικά B΄Γυμνασίου
    Την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε δειγματική διδασκαλία στο σχολείο μας. Η διδασκαλία έγινε στην ενότητα της Β΄ Γυμνασίου, εμβαδά επιπέδων σχημάτων – απόδειξη του τύπου υπολογισμού του εμβαδού τραπεζίου με διαφοροποιημένη διδασκαλία. Οι μαθητές/τριες επέλεξαν αν θα εργαστούν σε ομάδες ή ατομικά. Με κριτήριο την ετοιμότητα των μαθητών δημιουργήθηκαν τα φύλλα εργασίας . Οι μαθητές/τριες
  • Xριστουγεννιάτικες Δημιουργίες των μαθητών/τριων του σχολείου μας
    Οι μαθητές /τριες του σχολείου μας , με την καθοδήγηση της κας Κοκκινάκη, έφτιαξαν ζωγραφιές με κύριο θέμα το έλατο. Το στολισμένο έλατο σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και στην Ελλάδα, έφτασε σαν έθιμο από τον Όθωνα , το 1834.Πριν από αυτό στην Ελλάδα στολίζαμε καράβια ως σύμβολο του ναυτικού και της
  • Παρουσίαση ολόκληρου λογοτεχνικού έργου (βιβλίου) από τον Δανιήλ Αναστάχα, μαθητή του Γ3
    Στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Γ΄ τάξης ο μαθητής του Γ3 Δανιήλ Αναστάχας, αφού διάβασε ένα ολόκληρο λογοτεχνικό έργο, ετοίμασε μία παρουσίαση (power point) με  βάση ένα φύλλο εργασίας (ερωτήσεων) που δόθηκε στους μαθητές για τον σκοπό αυτό. Η παρουσίαση προβλήθηκε, επίσης, στην τάξη στο πλαίσιο του οικείου μαθήματος. Visits: 33
  • Εργασίες των μαθητών στην Τεχνολογία Α Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2022 – 2023
    Όπως πέρυσι έτσι και φέτος οι μαθητές της Α τάξης του Γυμνασίου μας μελέτησαν τεχνολογικά αντικείμενα της επιλογής τους, ακολουθώντας μεθόδους και διαδικασίες και εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που προβλέπονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα και τη -μέθοδο «μαθαίνω πως να μαθαίνω». Μελέτησαν δηλαδή την Τεχνολογία ως διαδικασία/δραστηριότητα η οποία περιλαμβάνει τη συλλογή διαδικασιών σχεδίασης, ανάπτυξης, παραγωγής
  • Εργασίες των μαθητικών ομάδων στην Τεχνολογία Β Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2022 – 2023
    Οι μαθητές της Β τάξης του Γυμνασίου μας μελέτησαν γραμμές παραγωγής της επιλογής τους, ακολουθώντας μεθόδους και διαδικασίες και εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που προβλέπονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα και τη -μέθοδο «μαθαίνω πως να μαθαίνω». Μελέτησαν δηλαδή την Τεχνολογία ως διαδικασία/δραστηριότητα η οποία περιλαμβάνει τη συλλογή διαδικασιών σχεδίασης, ανάπτυξης, παραγωγής τεχνικών κατασκευών/τεχνουργημάτων και συνεργασίας. Κατά
  • Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2022- 2023.
    αρ. πρωτ. 109161/Δ2/08-09-2022 Υ.Α. (Β΄ 4818) 1. Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία» (E.Δ.) Γυμνασίου νοείται Visits: 88
  • Εργασίες μαθητών στη Τεχνολογία Γ΄ για το σχολικό έτος 2021 – 2022
    Οι μαθητές μελέτησαν την τεχνολογική έρευνα εφαρμόζοντας απλές ερευνητικές διαδικασίες σε θέματα της επιλογής τους, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που προβλέπονται από τη -μέθοδο «έρευνα και πειραματισμός». Τα πληρέστερα ερευνητικά πορίσματα και τη διαδικασία της έρευνας που επέλεξαν οι ομάδες των μαθητών παρουσιάζονται παρακάτω. Στις συνθήκες Covid-19 που λειτούργησε το σχολείο μας, οι έρευνες περιορίστηκαν σε
  • Εργασίες μαθητών στη Τεχνολογία Α’ για το σχολικό έτος 2021 – 2022
    Οι μαθητές μελέτησαν την Τεχνολογία ως αντικείμενα, μέθοδοι και διαδικασίες, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που προβλέπονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα και τη -μέθοδο «μαθαίνω πως να μαθαίνω». Οι αρτιότερες και πληρέστερες εργασίες, στα θέματα της επιλογής των μαθητών, παρουσιάζονται παρακάτω. Η όλη διαδικασία περιείχε πολλά άγνωστα μονοπάτια για τους πρωτοετείς του σχολείου μας. Ζητήματα όπως η
  • Προσφορά των μαθητών μας προς το Νοσοκομείο Ρόδου
    Visits: 25
  • Ασπίδες προστασίας στο Νοσοκομείο Ρόδου
    Διαβάστε στον πιο κάτω σύνδεσμο την προσφορά του σχολείου προς το νοσοκομείο μας. Visits: 10

Visits: 339