ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΡΟΥΣΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ                     ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΣ

ΚΟΥΣΚΟΥΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ      ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΜΙΛΟΥ:             ΜΑΓΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ 

Παρουσίαση πειραμάτων φυσικών επιστημών και μελέτη ιστορικών πειραμάτων φυσικής.

ΤΑΞΗ:  Β και Γ Γυμνασίου       

Αριθμός μαθητών: 51

ΣΚΟΠΟΣ:    

Σκοπός του ομίλου είναι η ανάπτυξη θετικής στάσης  απέναντι στις Φυσικές

Επιστήμες και η καλλιέργεια επιστημονικού τρόπου σκέψης μέσα από την παρουσίαση πειραμάτων και την ενασχόληση τους με τις πειραματικές διαδικασίες καθώς  την μελέτη έξυπνων πειραμάτων από την ιστορία των φυσικών επιστημών. Επίσης να  αποκτήσουν δεξιότητες οι οποίες σχετίζονται με διαδικασίες και στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων  που προκύπτουν μέσα από την διεξαγωγή πειραμάτων ώστε να καταστούν ικανοί να ενσωματώσουν στοιχεία της επιστημονικής μεθόδου στις γνωστικές τους δομές.

Η πρωτότυπη αυτή δράση στόχευε στην ανάδειξη του πειράματος, ως αναπόσπαστου συστατικού της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πλαίσιο της διδασκαλίας  των φυσικών επιστημών, μέσα από την ενεργή  συμμετοχή μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών σε βιωματικές και συνεργατικές ανακαλυπτικές δραστηριότητες.
Η έντονη επιθυμία τους για την κατάκτηση της γνώσης και την εμπέδωσής της εκφράστηκε μέσα από τις δίωρες εβδομαδιαίες συναντήσεις μας μετά το πέρας των σχολικών μαθημάτων. Το εντυπωσιακό για εμάς ήταν ότι οι μαθητές/τριες παρά την κούρασή τους, συμμετείχαν αθρόα καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους και με την ίδια ένταση και το ίδιο ασίγαστο πάθος της πρώτης μας συνάντησης,  εξέφραζαν απορίες, προβληματίζονταν, συνεργάζονταν, ανακάλυπταν οι ίδιοι το μεγαλείο της Φυσικής συσχετίζοντάς το με την καθημερινότητά τους, και κατακτώντας το σπουδαιότερο: με την καθοδήγησή μας  ενεπλάκησαν στην μαθησιακή διαδικασία  υλοποιώντας πειράματα εντός και εκτός του σχολικού συγκροτήματός μας.

Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, μέσα από αυτή την διαδικασία, είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με πειραματικές δράσεις που σχετίζονταν με πολυποίκιλα θέματα (βαρύτητα, ηλεκτρισμός, φως, πίεση, κύματα και ήχος, πειράματα χημείας)  και να χρησιμοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες εποικοδομητικά, αποκομίζοντας έτσι πολύπλευρο όφελος. Η συμμετοχή τους σε μια τόσο ιδιαίτερη διεπιστημονική εκπαιδευτική εμπειρία, αποτελεί σύμφωνα με τους ίδιους τους μαθητές, «ένα τέλειο μάθημα που δεν θέλουν να το χάσουν!» και τους οδηγεί με μοναδικό τρόπο στην οικοδόμηση της γνώσης, ανακαλύπτοντας τους νόμους της φυσικής μέσα από εντυπωσιακά πειράματα επίδειξης.

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΑΪΒΑΖΗΣ ΤΑΣΟΣ

ΒΑΓΓΕΡ ΑΝΤΩΝΗΣ

ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ

ΕΓΓΛΕΖΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΙΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

ΖΕΚΙΟ ΣΑΒΒΙΝΑ

ΖΙΜΠΟΥΛΗ ΗΛΙΑΝΑ

ΖΩΓΡΑΦΗ ΡΑΦΑΕΛΛΑ

ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

ΚΑΛΑΕΝΤΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΚΑΛΟΥΔΑ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ ΜΥΡΣΙΝΗ

ΚΕΦΑΛΑΚΗΣΚΩΣΤΑΣ

ΚΟΛΛΑΤΟΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ

ΚΟΥΡΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ

ΛΑΧΑΝΙΑΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΜΑΚΕΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

ΜΑΡΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΜΙΚΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ ΣΤΑΥΡΟΣ

ΜΠΑΣΤΙΑΛΗ ΙΖΛΑΛ

ΝΤΟΒΕΛΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΕΛΙΤΑ

ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ

ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΩΤΗΣ

ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ

ΠΛΑΤΑΝΙΤΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ

ΠΡΕΝΤΙΤΣ ΜΑΡΚΟΣ

ΡΑΧΑΝΙΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

ΡΕΪΣΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΣΤΕΡΓΕΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

[ngg src=”galleries” ids=”16″ display=”basic_slideshow”]

Views: 95

Παρουσίαση πειραμάτων φυσικών επιστημών