ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2012

  ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΟΔΟΥ  
           
  21-Μαϊ 22-Μαϊ 23-Μαϊ 24-Μαϊ 25-Μαϊ
  Δευτερα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή
ΩΡΑ  8               10  8               10  8               10  8               10  8               10
Α Γυμν   ΙΣΤΟΡΙΑ   ΒΙΟΛΟΓΙΑ  
Β Γυμν              ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ                                ΧΗΜΕΙΑ  
Γ Γυμν  

ΒΙΟΛΟΓΙΑ     

           ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

  ΑΡΧΑΙΑ(ΜΕΤ)  
           
  28-Μαϊ 29-Μαϊ 30-Μαϊ 31-Μαϊ 1-Ιουν
  Δευτερα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή
ΩΡΑ  8               10  8               10  8               10  8               10  8               10
Α Γυμν   ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ    ΑΡΧΑΙΑ(ΜΕΤ)  
Β Γυμν                    ΙΣΤΟΡΙΑ                         ΑΡΧΑΙΑ(ΜΕΤ)  
Γ Γυμν  

ΑΡΧΑΙΑ       

               ΑΓΓΛΙΚΑ

  ΦΥΣΙΚΗ  
           
  4-Ιουν 5-Ιουν 6-Ιουν 7-Ιουν 8-Ιουν
  Δευτερα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή
ΩΡΑ  8               10  8               10  8               10  8               10  8               10
Α Γυμν                    ΓΛΩΣΣΑ     ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Β Γυμν    

 ΦΥΣΙΚΗ   

               ΑΓΓΛΙΚΑ

                         KEIMENA                        ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Γ Γυμν     ΙΣΤΟΡΙΑ     ΧΗΜΕΙΑ ΓΛΩΣΣΑ
           
  11-Ιουν 12-Ιουν 13-Ιουν 14-Ιουν 15-Ιουν
  Δευτερα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή
ΩΡΑ  8               10  8               10  8               10  8               10  8               10
Α Γυμν ΑΡΧΑΙΑ   ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ  ΓΑΛ/ΓΕΡΜ
Β Γυμν                 ΑΡΧΑΙΑ                           ΓΛΩΣΣΑ                           ΓΕΡ/ΓΑΛ                  ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Γ Γυμν

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΑΓΩΓΗ

   ΚΕΙΜΕΝΑ    ΓΕΡ/ΓΑΛ       ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
           
 Η Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 10 ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ  
 Η Α΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 8 ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΕΤΑΡΤΗ  6 ΙΟΥΝΙΟΥ    
 Η Γ΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 8       

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

ΤΑΞΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ: 1)Λαικό Παραμύθι «Το πιο γλυκό ψωμί» 2)Τολστοι «Ο παππούς και το εγγονακι» 3)Σαρή «Νινέτ» 4)Καζαντζάκης «Η νέα Παιδαγωγική» 5)Φακινού «Η ζωή στη Σύμη» 6)Σωτηρίου «Ταξίδι χωρίς επιστροφή» 7)Ελύτης «Όλα τα πήρε το καλοκαίρι» 8) Τσέχωφ «Ο Βάνκας».

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ενότητες 1,2,3,4,5 (εκτός Β2.3 διαθέσεις του ρήματος),6.

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ενότητα 2 Α Γ, Ενότητα 3 ολόκληρη, Ενότητα 4 ολόκληρη, Ενότητα 5 Γ, Ενότητα 6 ολόκληρη, Ενότητα 7 ολόκληρη, Ενότητα 9 Γ, Ενότητα 11 ολόκληρη, Ενότητα 12 Γ, Ενότητα 13 Γ1 Γ2.1, Ενότητα 14 Γ, Ενότητα 15 Γ, Ενότητα 17 Γ2.1

ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ-ΟΔΥΣΣΕΙΑ: Α.ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ενότητες:1,3,4,6,7,8 (σελ.9-12). Εκτός ύλης οι ενότητες 2 και 5 των αντίστοιχων σελίδων. Β. ΡΑΨΩΔΙΕΣ:Α 1-25(Το προοίμιο),Α 26-108(Η πρώτη «αγορά» των θεών),Α109-173(Η Αθηνά ως Μέντης στην Ιθάκη), Α174-360( Διάλογος του Τηλέμαχου με την Αθηνά-Μέντη),Α361-497(Ο Τηλέμαχος μετά τη συνομιλία του με την Αθηνά),Ε50-165(Ο Ερμής στην Ωγυγία),Ε165-251(Η Καλυψώ ανακοινώνει στον Οδυσσέα την αποδέσμευση του),Ε311-420(Η τρικυμία του Ποσειδώνα και η πάλη με τα κύματα-Η παρέμβαση της Ινώς),Ζ139-259(Ναυσικά και Οδυσσέας) Π 185-336 (Αναγνώριση του Οδυσσέα από τον Τηλέμαχο-Κατάστρωση σχεδίου αντιμετώπισης των μνηστήρων).

ΙΣΤΟΡΙΑ: Ι. ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Κεφ. Β: 1. Η Εποχή του Χαλκού (3000-1100 π.Χ.), 2. Ο Κυκλαδίτικος πολιτισμός (σελ. 21-22),

 3. Ο Μινωικός πολιτισμός (σελ. 23-25), 4. Η θρησκεία και η τέχνη των Μινωιτών (σελ.26-28), 5. Ο Μυκηναϊκός κόσμος (σελ.29-32), 6. Η Μυκηναϊκή θρησκεία και τέχνη (σελ.33-34)   ΙΙ. ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ Κεφ.Γ: Ο Ελληνικός κόσμος από το 1100 έως το 800π.Χ. (σελ. 37-41), Κεφ.Δ: Αρχαϊκή Εποχή (800-479 π.Χ.) (σελ. 43-66) Εκτός ύλης η ενότητα 9 ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (ΣΕΛ.63-64), Κεφ.Ε: Η ηγεμονία της Αθήνας (479-431 π.Χ.) (σελ.69-74), Κεφ. ΣΤ: Ηγεμονικοί ανταγωνισμοί και κάμψη των ελληνικών πόλεων (431-362 π.Χ.) σελ. 83-85). Να μελετήσετε τις πηγές.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Εισαγωγή: Ενότητες 1,2,3 - Κεφ.Α: Ενότητες 5,6 – Κεφ.Β: Ενότητες 8,9,10 – Κεφ.Γ: Ενότητες 12,13 – Κεφ.Δ: Ενότητες 17,18,19,20,21,22 – Κεφ.Ε: Ενότητες 25,26.

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: Ενότητα Α : Α1.1. σελ.11, Α1.3 σελ.18, Α1.4 σελ.22  Ενότητα Β: Β1.2 σελ.36, Β2.1 σελ.40-41-42, Β2.2 σελ. 43-44-45-46, Β3.1 σελ.48-49, Β3.2 σελ. 51-53, Β3.4 σελ. 58-59, Β4.2 σελ. 72-73, Β4.3 σελ. 74-75-76, Β4.4 σελ. 78-79, Β5.1 σελ.82-84-85, Ενότητα Γ: Γ1.1 σελ.91-92, Γ1.4 σελ. 101, Γ1.5 σελ. 104, Γ2.1 σελ. 110-111.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μέρος Α: Κεφ.1  §1.2, §1.3, §1.4, §1.5 - Κεφ.2  §2.1, §2.2, §2.3, §2.4, §2.5, §2.6 - Κεφ.5 §5.1, §5.2 – Κεφ. 6 §6.1, §6.2, §6.3, §6.4, §6.5, §6.6   Μέρος Β: Κεφ.1  §1.5, §1.6, §1.7, §1.8 – Κεφ.2 §2.3, §2.6 – Κεφ.3  §3.1, §3.2.

ΒΙΟΛΟΓΙΑ: 1ο Κεφάλαιο: σελ. 18-27, 29-34 – 2ο Κεφάλαιο: σελ. 45-54 – 3ο Κεφάλαιο: σελ. 60,61,64-66,68-74 – 4ο Κεφάλαιο: σελ.86,87,88,89,90 – 5ο Κεφάλαιο: σελ. 98,99,102,103,106-109 – 6ο Κεφάλαιο σελ. 114-119, 122,123,126-130.

ΑΓΓΛΙΚΑ - ΕΠΙΠΕΔΟ Α: 1. Από το βιβλίο του μαθητή ( Student’s book) Ενότητες 2 έως και 7 (εκτός από τις σελίδες 7,14,17,24,26,40,42,43,48,53,58,60,62,64,74,75,76,78,79,82,83,88,92,94,96,97,100,101,102,106,110,111,116).

2. Οι αντίστοιχες ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών (Workbook).

3. Όλη η γραμματική από το βιβλίο μαθητή (σελ.159-174) και από το τετράδιο.

ΑΓΓΛΙΚΑ - ΕΠΙΠΕΔΟ Β: 1. Από το βιβλίο του μαθητή ( Student’s book) Ενότητες 1 έως και 6 (εκτός από τις σελίδες 1,6,7,12,17,22,24,25,40,41,49,54,56,57,66,72,73,77,78,83,88,90).

2. Οι αντίστοιχες ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών (Workbook).

3. Όλη η γραμματική από το βιβλίο μαθητή (σελ.145-153) και από το τετράδιο.

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ: Κεφάλαιο 1: σελ. 13,15,16,17,18,21,22. Κεφάλαιο 2: σελ. 24,25,26,27,28,31,35,36. Κεφάλαιο 3: σελ. 39,40,41,42,43,44,45,51,52. Κεφάλαιο 5: σελ. 64,68,69,72,73,79,80. Τετράδιο εργασιών: Οι αντίστοιχες ασκήσεις και κείμενα των κεφαλαίων.

ΓΑΛΛΙΚΑ: Κατανόηση γραπτού λόγου: σελ. 26-27,46-47,59,66,81,177. Παραγωγή γραπτού λόγου: Παρουσιάζω τον εαυτό μου (όνομα, ηλικία, γλώσσες, χόμπυ, χαρακτηριστικά…), παρουσιάζω ένα τρίτο πρόσωπο, παρουσιάζω την ημέρα μου, διατυπώνω ερωτήσεις για να γνωρίσω κάποιον, διατυπώνω πρόταση, πρόσκληση, απαντώ θετικά ή αρνητικά σε πρόταση.

Γραμματική: Διάκριση οριστικού και μεριστικού άρθρου (le, la, l’, les/ du, de la, de l’, des), προθέσεις ( á, au, á la, á l’, aux, sur, en), μετατροπή επιθέτου από αρσενικό σε θηλυκό, κλίση ομαλών ρημάτων ενεργητικών ή παθητικών, κλίση βασικών ανώμαλων ρημάτων (je suis, je vais, je fais, je viens, j’ai).

ΤΑΞΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ: 1) Ζ. Σαρή «Και πάλι στο σχολείο», 2) Γ.Ιωάννου «Να’σαι καλά δάσκαλε»

3) Ινδιάνος Σιάτλ «Ένα παλιό μήνυμα για το σύγχρονο κόσμο» 4) Μ. Μπρέχτ «Για τον όρο μετανάστες» 5) Γ. Μάγκλης «Γιατί;» 6) Κ.Καβάφης «Θερμοπύλες» 7) Μ. Ιορδανίδου «Στην εποχή του τσιμέντου και της πολυκατοικίας» 8) Μ.Γκανά «Στα καμένα».

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ (ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ): Ομήρου-Ιλιάδα  Εισαγωγή (σελ.8 έως και 11) – pay Α στιχ. 1-306, στιχ. 350-431 – pay Γ στιχ. 121-244 – pay Ζ στιχ. 369-529 – pay Π στιχ. 684-867 - pay Χ στιχ. 247-394.

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ενότητα 2η : Α,Β1,Β2,Γ, 2ο παράλληλο κείμενο. Ενότητα 3η : Α,Β1,Β2,Γ1,Γ2, 3ο παράλληλο κείμενο. Ενότητα 4η : Γ. Ενότητα 5η : Γ1 (αλληλοπαθητική αντωνυμία-όχι), Γ2. Ενότητα 6η : Β1,Γ. Ενότητα 7η : Α, Β1,Β2,Γ, 1ο παράλληλο κείμενο. Ενότητα 8η: Γ1.1 (αφωνόληκτα επίθετα γ’ κλήσης-ας, -ασα, -αν, -όχι) Γ2. Ενότητα 9η : Α,Β1,Β2,Γ,1ο παράλληλο κείμενο. Ενότητα 11η : Γ. Ενότητα 12η :Γ. Ενότητα 13η : Γ. Ενότητα 15η : Γ1. Ενότητα 16η : Γ1.1 (κτητικές αντωνυμίες-όχι).

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ενότητα 1η :Α,Β1,Β2,Γ,Δ1,Δ2,Ε,ΣΤ(Ταξίδια και γνωριμία με ανθρώπους,έθιμα και πολιτισμό), Ενότητα 2η :Α,Β1,Β2,Γ1,Γ2,Δ,Ε,ΣΤ(Οικογένεια), Ενότητα 3η :Α,Β1,Β2,Γ,Δ,Ε(Φιλία),Ενότητα 4η :Β1(διαθέσεις του ρήματος-όχι, παθητική σύνταξη-ναι),Β2,Β3,Γ  Ενότητα 5η :Α,Β1,Γ,Δ,Ε,ΣΤ (εργασία-επάγγελμα),Ενότητα 6η : Β1,Β2,Β3 Ενότητα 7η : Δ.

ΙΣΤΟΡΙΑ: Κεφ. 1ο :Οι πρώτοι αιώνες του Βυζαντίου (330-717) Ι. Η μετεξέλιξη του Ρωμαϊκού κράτους 1. Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη (σε. 7-9) ΙΙ. Εξωτερικά προβλήματα και αναδιοργάνωση του κράτους (σελ.16-21). Κεφ.2ο :Λαοί στον περίγυρο του βυζαντινού κράτους. ΙΙ. Ο κόσμος του Ισλάμ κατά την περίοδο του Μεσαίωνα 2. Το εμπόριο και ο πολιτισμός του Ισλάμ (σελ.29-30) Κεφ. 3ο : Περίοδος της μεγάλης ακμής του Βυζαντίου (717-1025) Ι. Παγίωση της Βυζαντινής κυριαρχίας στα Βαλκάνια και τη Μ.Ασία (σελ. 32-40) ΙΙ. Κοινωνία και Οικονομία (σελ.48-51) Κεφ. 4ο : Περίοδος της κρίσης του Βυζαντίου (1025-1453) (σελ.53-68) Κεφ.5ο : Ο πολιτισμός του Βυζαντίου 1. Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο (σελ.70-73). ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ.    

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΜΕΡΟΣ Α’ Κεφ. 1ο §1.1,§1.2,§1.5- Κεφ.2ο §2.1- Κεφ. 3ο §3.1, §3.2, §3.3, §3.4 (μόνο η υποπαράγραφος η ευθεία με εξίσωση ψ=αχ+β), ΜΕΡΟΣ Β’ Κεφ. 1ο §1.2, §1.3, §1.4- Κεφ. 2ο §2.1, §2.2, §2.4- Κεφ.3ο §3.1, §3.2, §3.3, §3.5.

ΦΥΣΙΚΗ: §3.1, §3.2, §3.3 από σελ.43 έως και 51(εκτός: «Δύναμη που ασκείται  από  τραχιά  επιφάνεια», «Ανάλυση δύναμης»), §3.4, §3.5 από σελ.52 έως και 54(εκτός: «Ανάλυση δυνάμεων και ισορροπία»), §3.6, §3.7 από σελ.55 έως και 58(εκτός : «εφαρμογές» σελ. 58-59), από σελ.59 έως και 63 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ

§4.1(εκτός από  την  παράγραφο: «Κάθε  φορά που  χρειάζεται να  κρεμάσεις……..και όσο  μικρότερο είναι  το  εμβαδόν  της» σελ 66) από σελ.65 έως και 68, §4.2, §4.3 από σελ.68 έως και 74(εκτός: «Πως  υπολογίζουμε την  ατμοσφαιρική  πίεση»), §4.4 από σελ.75 έως και 79, από σελ.82 έως και 86 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ

§5.1από σελ.89 έως και 90(εκτός: «Περιπτώσεις  έργου»), §5.2από σελ.93 έως και 96, §5.3από σελ.97 έως και 99(εκτός  από την παράγραφο «Με  ποιο τρόπο  γίνεται  η  μετατροπή  της  κινητικής ενέργειας …………..μέσω του  έργου των  δυνάμεων  που  ενεργούν  σε  αυτό» σελ 98), §5.8από σελ.107 έως και 108(εκτός: «Ισχύς και  κίνηση»σελ 108),από σελ.109 έως και 113 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ, §6.5από σελ.130 έως και 131 έως το διάγραμμα 6.2 σελ 131, από σελ.135 έως και 140 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ.

ΧΗΜΕΙΑ: §1.2 από σελ.15 έως και 19, §2.2 από σελ.30 έως και 34, §2.3 από σελ.35 έως και 40, §2.5 από σελ.44 έως και 47, §2.6.1 από σελ.48 έως και 50, §2.7, §2.8, §2.9, §2.10, §2.11 από σελ.54 έως και 72.

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: Μαθήματα: 3,10,14,15,16,19,21,22,24,25,26,30,32,33,35,36,37.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Ενότητες 1,2,3,4 - ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α: Ενότητες 5,6,8,10 - ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: Ενότητες 13,14,15,17,18- ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ: Ενότητες 20,22,24 - ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ: Ενότητες 27,29.

ΑΓΓΛΙΚΑ-ΕΠΙΠΕΔΟ Α’: 1. Από το βιβλίο μαθητή 1 (Α’ τάξης-πράσινο βιβλίο) Ενότητες: 6 και 7 – 2. Από το βιβλίο μαθητή 2 (Β’ τάξης-μωβ βιβλίο) Ενότητες 1,2,3 μέχρι σελ.55 - 3. Οι αντίστοιχες ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών (workbook) – 4. Όλη η γραμματική από: α)Βιβλίο 1 σελ. 171-175, ΣΥΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ (Passive Voice) β)Βιβλίο 2 σελ.167-171(1/2) γ) Από το τετράδιο.

ΑΓΓΓΛΙΚΑ-ΕΠΙΠΕΔΟ Β’: 1. Από το βιβλίο μαθητή (Student’s book 1) Ενότητες 7-8(Units 7-8)  2. Από το βιβλίο  του μαθητή 2 (Student’s book 2) Ενότητες 1-4 (Units 1-4) (εκτός από 42,43,44,45,46) 3. Οι αντίστοιχες ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών– 4. Όλη η γραμματική από βιβλία και τετράδιο.

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ: Κεφ.6: σελ. 84,85,86,87,88,89,91,94,95,96 – Κεφ.7: σελ.99,100,102,105,107,111,112,113,114- Κεφ.9: 129,130,132,133,137,138. Τετράδιο εργασιών: Οι αντίστοιχες ασκήσεις και κείμενα των κεφαλαίων.

ΓΑΛΛΙΚΑ: Κατανόηση γραπτού λόγου: Ενότητα 4 Κείμενο σελ.103/104- Ενότητα 5 Κείμενο σελ.109/110,Κείμενο σελ.122,  Ενότητα 6 Κείμενο σελ. 141,Κείμενο σελ. 144/145, Κείμενο σελ.179. Παραγωγή Γραπτού Λόγου: Α.Επικοινωνιακές Δεξιότητες: Συναλλάσσομαι σε εμπορική περίσταση (εστιατόριο/κατ.ρούχων σελ.94/139, περιγράφω τα γεύματα της ημέρας σελ.92, περιγράφω το διαμέρισμα/γειτονιά/δωμάτιο & τι κάνω σελ.111/113/117, γράφω cart postale σελ.179. Β. Γραμματικές & Μορφοσυντακτικές Δεξιότητες:Διάκριση οριστικού & μεριστικού άρθρου σελ.92/93, προθέσεις σελ.116, χρήση απαρέμφατου σελ. 117, κλίση ομαλών ρημάτων(-er) σελ.22, κλιση των ρημάτων: ETRE/AVOIR/ PRENDRE/ BOIRE/ FAIRE/ALLER σελ. 22/53/92/116.

ΤΑΞΗ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ: 1.«Του γιοφυριού της Άρτας»Δημοτικό τραγούδι(σελ.12)- 2.«Θούριος» Ρήγας Βελεστινλής(σελ.28)-3.«Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» Δ. Σολωμός(σελ.61)- 4.«Τ’ αγνάντεμα» Α. Παπαδιαμάντης (σελ.99)-5.«Στα 200 π.Χ.» Κ.Π.Καβάφης (σελ.123)-6. «Με τον τρόπο του Γ.Σ.» Γ.Σεφέρης (σελ.169)- 7. «Μπολιβάρ» Ν. Εγγονόπουλος (σελ.179).

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: 1η Ενότ.: Η Ελλάδα στον κόσμο (σελ.9-25), 2η Ενότ.: Γλώσσα-Γλώσσες και πολιτισμοί του κόσμου (σελ.29-43), 3η Ενότ.: Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί (σελ.45-60), 4η Ενότ.: Μόνο τις σελίδες 67-71(Αναφορικές Προτάσεις) και 81-83 (Συνώνυμα-Αντώνυμα), 5η Ενότ. Ειρήνη-Πόλεμος (σελ.87-102), 6η Ενότ.: Μόνο τις σελίδες 109-112(Χρονικές και Υποθετικές Προτάσεις), 7η Ενότ.: Μόνο τις σελ.124-127(Αποτελεσματικές & Εναντιωματικές Προτάσεις).

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛ.ΓΛ.ΑΠΟ ΜΤΦΡ-ΕΛΕΝΗ:ΕΙΣΑΓΩΓΗ:1)Από το βιβλίο της Ιστορίας της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας τις σελ.70-74 και σελ.96  2)Από το σχολικό βιβλίο τις σελ.142-144 και πιο συγκεκριμένα τους όρους της Αρχαίας Ελληνικής Τραγωδίας:ΑΓΓΕΛΟΣ/ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΣ,ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ,ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ,

ΣΤΙΧΟΜΥΘΙΑ, ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ/ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΡΟΛΟΓΟΣ: στιχοι1-191(σελ.10-20), Α’ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ: στίχοι 437-575 (σελ.40-46) Β’ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ: στίχοι 576-689 (σελ.50-54), στίχοι 773-840 (σελ.60-62), στίχοι 942-1139 (σελ.70-74), στίχοι 1140-1219 (σελ.74-82).

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: 2η Ενότητα:Α,Β,Γ1,Γ2(σελ.14-21), 3η Ενότητα: Α,Β,Γ (σελ.22-29), 4η Ενότητα:Α,Β,Γ (σελ. 30-37), 6η Ενότητα: Γ1,Γ2 (σελ.48-50), 8η Ενότητα: Α,Β,Γ1,Γ2 (σελ.60-65) και σελ.67,9η Ενότητα:Α,Β,Γ (σελ.70-78), 10η Ενότητα: Γ (σελ.83-84),11η Ενότητα: Γ (σελ.89-90). Τα ανώμαλα ρήματα των κειμένων-Αρχικοί Χρόνοι (2,3,7,9,10, 13,14,15,16,17) (σελ.119-121).

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΑΛΓΕΒΡΑ: Κεφ.1:  1.2,1.3,1.4,1.5,1.6,1.9,1.10  Κεφ.2: 2.2,2.4  Κεφ.3: 3.3  ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ: Κεφ.1: 1.1,1.2,1.5Β  Κεφ.2  2.1,2.2.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Κεφ. 2 Κοινωνικές Ομάδες, 2.1.1. Έννοια & χαρακτηριστικά κοινωνικών ομάδων, 2.1.2. Διακρίσεις των κοινωνικών ομάδων – Κεφ. 5 Κοινωνικοποίηση & κοινωνικός έλεγχος, 5.5. Τα είδη του κοινωνικού ελέγχου – Κεφ. 6 Κοινωνικά Προβλήματα, 6.3. Φτώχεια, ανεργία, καταναλωτισμός, αγωγή καταναλωτή, 6.4. Τροχαία ατυχήματα, κυκλοφοριακή αγωγή, 6.5. Αθλητισμός και βία – Κεφ.7 Το άτομο & η πολιτεία, 7.3. Πολίτης & Πολιτική – Κεφ.8 Τα πολιτεύματα & το Σύνταγμα – Κεφ.9 Εκλογές, κόμματα, Μ.Μ.Ε. – Κεφ.10 Οι λειτουργίες του κράτους – Κεφ.12 Δικαιώματα & υποχρεώσεις του πολίτη – Κεφ,13 Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΙΣΤΟΡΙΑ: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1:ΕΝΟΤΗΤΑ 1- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2:ΕΝΟΤΗΤΕΣ 5, 7, 8, 9, 10-ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4:ΕΝΟΤΗΤΕΣ 17, 18, 19, 20, 22- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6:ΕΝΟΤΗΤΕΣ 27, 28, 29, 30-ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7:ΕΝΟΤΗΤΕΣ 31, 32, 34-ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8:ΕΝΟΤΗΤΕΣ 35, 36, 39- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9:ΕΝΟΤΗΤΕΣ 40, 42-ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10:ΕΝΟΤΗΤΑ 45.ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕΛΙΔΕΣ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: Κεφάλαιο 1 σελ. 176-185 – Κεφάλαιο 2 σελ. 186-194.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Εισαγωγή: Ενοτ. 2 – Κεφάλαιο Α: Ενοτ.3,4,6,7- Κεφάλαιο Β: Ενοτ. 9,10,12 - Κεφάλαιο Γ: Ενοτ.13,14,15,17,18,19 - Κεφάλαιο Δ: Ενοτ. 22,26.

ΦΥΣΙΚΗ: §1.1,§1.2, §1.3 από σελ.11 έως και 16, §1.5, §1.6 από σελ.22 έως και 25 (εκτός της  «ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ») από σελ.29 έως και 33 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ,§2.1απο «ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ» από σελ.35 έως και 39,§2.2 από σελ.39 έως και 43 στην σελ.41 και 42 ΜΟΝΟ τους τύπους και τις  μονάδες (ΕΚΤΟΣ  η  «ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ ΣΤΟ  ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ),§2.3 από σελ.43 έως και 46 στην  έκφραση «……όπως η  εικονιζόμενη στην εικόνα 2.28»,§2.5 από «ΣΥΝΔΕΣΗ  ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ» από σελ.54 έως και 63 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ,§3.6 από σελ.79 έως και 86 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ, §4.1 (εκτός «ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ  ΑΡΜΟΝΙΚΗ  ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ») από σελ.89 έως και 90, §4.2, §4.3 από σελ.91 έως και 96 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ, §5.1, §5.2, §5.3 από σελ.98 έως και 102(ΕΚΤΟΣ από  την  ΑΠΟΔΕΙΞΗ του  υ=λf),από σελ.108 έως και 112 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ,§7.1,  από σελ.128 έως και 130, από σελ.138 έως και 139 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ

§8.1 από σελ.141 έως και 143 έως τον τύπο  (εκτός «ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΤΟΥ  ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ), από σελ.151 έως και 153 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ.

ΧΗΜΕΙΑ: 1ηενότητα:σελ.12-31,σελ32 (ΟΧΙ την 4.2),σελ. 33-2ηενότητα:σελ.48-51,σελ.56-58-3ηενότητα:σελ.80,81(ΟΧΙ την 1.2),82,83,84(ΟΧΙ τις 1.5 & 1.6),87,σελ 88-90 (ΟΧΙ την 2.6),σελ. 96-99. ΟΧΙ ερωτήσεις, ασκήσεις ή επιμέρους ερωτήματα τα οποία αναφέρονται σε ύλη που αφαιρέθηκε.Οι πίνακες &τα προθέματα δεν αποτελούν εξεταστέα ύλη.

ΒΙΟΛΟΓΙΑ: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : 1.2 (σελ.21-27)& 1.3 (σελ . 28 ,29 ,32 ,33 ,34 ,35 ) ΟΧΙ ερωτήσεις ή επιμέρους ερωτήματα τα οποία αναφέρονται σε ύλη που αφαιρέθηκε-ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : ολόκληρο (σελ. 96-115) ΕΚΤΟΣ σελ.100-106-ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: ολόκληρο (σελ. 132-140).Οι πίνακες και τα παραθέματα δεν αποτελούν εξεταστέα ύλη.

ΑΓΓΛΙΚΑ-ΑΕΠΙΠΕΔΟ: Think Teen 2nd Grade of Junior High School. Student’s book σελ.:53,54,55,60,68,69,73,74,77, 78,79,85,86,95,96,97 Think Teen 2nd Workbook σελ.: 37(Activity 2.1), 38(Act.2.4), 43(Act.1.1),52,53,55,60(Act.1.4), 63 (Act.2.1,2.3),68,69. Think Teen 3rd Grade of Junior High School. Student’s Book σελ.4,5,10,11,17,23,27,28,29,42, 47,48,54,60,74. Think Teen 3rd Workbook σελ. 6,8(Act.9),15 (Act.7),16,18(Act.12),24,35(Act.3),40(Act.11). Grammar: 1)Tenses: S.Present, Pr.Continuous, S.Past, Past Continuous, Pr.Perfect, Pr.Perfect Continuous, be going to, S.Future, 2) Tail questions 3)Modal Verbs 4)Too-Enough 5)First Conditional-Second Conditional.   

ΑΓΓΛΙΚΑ-Β’ ΕΠΙΠΕΔΟ: 1. Από το βιβλίο μαθητή (Student’s book 2) Ενότητες 5-10 (Εκτός από σελίδες 49,58,61,67, 69,70,73,74,77,79,80,82,85,87,88,89,92,93,94,97,100,101,104,106,109,110,112,114,115,116,117,118,119  2. Από το βιβλίο  του μαθητή  (Student’s book 3) Ενότητες 1-2 (Units 1-2) (εκτός από σελ.1,6,7,8,13,16,18,19,20,22,24) 3. Οι αντίστοιχες ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών (workbooks)– 4. Όλη η γραμματική από βιβλία και τετράδιο.

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ: Κεφ.1: σελ.13,14,15,18,19,20,21,22 Κεφ.2: 24,25,26,31,33,36,37,38 Κεφ.3: σελ.43,44,45,46,54,55,56 Κεφ.5:σελ.68,69,70,71,73,74,80,81. Τετράδιο εργασιών: Οι αντίστοιχες ασκήσεις και κείμενα των κεφαλαίων.

ΓΑΛΛΙΚΑ:Κατανόηση:κείμενα: σελ.28/29,33/34,48/49,53/54,86/87,90/91,106/107,111/112 Παραγωγή:Περιγράφω στο παρελθόν(Αόριστος) & στο μέλλον (Μέλλοντας), διατυπώνω/αποδέχομαι/αρνούμαι πρόσκληση(Προθέσεις), επιχειρηματολογώ (σύγκριση).